Masaż pneumatyczny BOA

24-komorowy aparat do limfatycznego masażu działa na zasadzie przerywanego, pneumatycznego ucisku (presoterapia).

Masaż pneumatyczny BOA

Specjalnie zaprojektowane 24-komorowe mankiety zapewniają jeszcze lepszy efekt terapeutyczny, precyzyjniej oddziałując na okolicę poddawaną zabiegowi. Masaż danej części ciała odbywa się na zasadzie przesuwającej się fali uciskowej w napełnianych powietrzem rękawach, zmuszając układ limfatyczny i krwionośny do pracy. Pobudzenie węzłów chłonnych oraz odpowiednie przepchnięcie zalegającej limfy, a także zbędnych produktów przemiany materii, powoduje zmniejszenie obrzęku oraz zaopatrzenie tkanek w tlen i substancje odżywcze, przyspieszając procesy regeneracji m.in. po intensywnym wysiłku fizycznym. Dodatkowo zwiększa wydalanie zatrzymywanej wody w organizmie, usprawnia działanie układu krążenia, polepsza strukturę skóry, ujędrniając ją, a także pomaga w walce z cellulitem, detoksykacji, czy w odchudzaniu kończyn.

20200704_213537

Masaż pneumatyczny szczególnie zalecany jest:

✅ u sportowców w celu poprawy trofiki mięśni oraz łagodzenia bólu, zakwasów i zmęczenia kończyn po intensywnym treningu lub meczu
✅ w likwidacji obrzęków limfatycznych
✅ po usunięciu węzłów chłonnych i radioterapii
✅ przy zaburzeniach krążenia żylnego: choroba niedokrwienna kończyn, jako profilaktyka przeciwżylakowa
✅ w leczeniu słoniowacizny
✅ w zmniejszeniu objawów dny moczanowej
✅ jako wspomaganie leczenia w neuropatiach, reumatoidalnym zapaleniu stawów, cieśni nadgarstka, zespołu niespokojnych nóg, czy cellulitu.

Dane kontaktowe

Zapraszam do kontaktu